مستــــنادر

گروه مستند شهید نادر مهدوی . دانشگاه صنعتی مالک اشتر

مستــــنادر

گروه مستند شهید نادر مهدوی . دانشگاه صنعتی مالک اشتر

درد و دل این هفته من...

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۵۸ ب.ظ

درد و دل این هفته من با آقا، از زبان آقایی دیگر...



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۵
بانو

نظرات  (۳)

با اینکه دوباره شنیدن این حرف ها خیلی سخته ولی چه میشه کرد ما ایرانیا آدمای فراموش کاری هستیم زود یادمون میره چه خطراتی از سرمون گدشته.
به امید اینکه دیگه هرگز رهبرمون و صد البته امام زمانمون رو ناراحت نکنیم، تا باشه لبخند باشه و شادی.
۱۵ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۰۷ حسین قائمیان
اللهم عجل لولیک الفرج بحق الزهرا(س)
این مطلبو یبار دیگه هم گذاشته بودم ، اگه یادتون باشه !!!
«وقتی یک ملت به فرمان های امام جامعه شان عمل نمی کنند به معنی این است که به عاشورا نزدیک می شویم . » امام خامنه ای

نمیخواستم اینجور صحبت کنم اما نشد.
سال 88 عاشورایی بود تو تهران ، کمتر کسی هست که واقعیت فتنه رو با چشم دیده باشه نه از پنجره محافظه کار تلویزیون.
کمتر کسی کشته شدن مربی باردار مهد کودک ، اونم با قمه ، اونم جلو چشم بچه های مهد رو دیده .
کمتر کسی شاهد جیغ های دختر جوان چادری بود ، موقعی که چنتا اراذل با بی شرمی دنبالش بودن .
کمتر کسی شاهد بود ...
88 عاشورا شد ، چون ما اون جمله بالا رو از آقامون نشنیدیم و بهش عمل نکردیم.
فقط به همین نکته اکتفا می کنم :
بچه ها بوی فتنه میاد ...
عاشورایی دیگه در راهه ...

»»» دلبسته دلدار خراسانی خویشم «««


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی