مستــــنادر

گروه مستند شهید نادر مهدوی . دانشگاه صنعتی مالک اشتر

مستــــنادر

گروه مستند شهید نادر مهدوی . دانشگاه صنعتی مالک اشتر

یا علی گفتیم و ...

جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۲۹ ب.ظ

سلام علیکم

آغاز ولایت و امامت امام عصر را خدمت شما تبریک عرض می کنم ،

و بابت وقفه ای که در وبلاگ رخ داد عذر خواهی می کنم.

اما باید بگم که در کربلا به یاد همه ی دوستان بودم...

فکر می کنم الان موقع خوبی باشد که بگویم: دوستانی که می توانند در وبلاگ نویسی به ما کمک کنند لطفا

با یک ایمیل ما را در جریان گذاشته تا یوزر و پسورد در اختیارشان قرار دهیم.(ایمیل ما:mostanader@chmail.ir)

که دیگه وبلاگ متکی به یک نفر نباشد.

مشتاقانه منتظر اعلام حضورتان هستم.

یا علی مدد ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۰
حسین قائمیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی