مستــــنادر

گروه مستند شهید نادر مهدوی . دانشگاه صنعتی مالک اشتر

مستــــنادر

گروه مستند شهید نادر مهدوی . دانشگاه صنعتی مالک اشتر

سپاه هراسی با طعم تلوزیون

پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۳۹ ق.ظ

حمله رسانه‌ای به شبکه‌ای که هنوز افتتاح نشده است!

شبکه تلویزیونی سپاه با مدیریت نهادهای مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راه اندازی می شود و قرار است از اواخر بهمن ماه برنامه های خود را پخش کند.


مشرق- بخش فارسی صدای آمریکا، در گزارشی نسبت به تاسیس یک شبکه تلویزیونی در ایران طی چند ماه آینده واکنش نشان داد.
این گزارش مدعی شد: شبکه تلویزیونی سپاه با مدیریت نهادهای مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راه اندازی می شود و قرار است از اواخر بهمن ماه برنامه های خود را پخش کند.
این گزارش می افزاید: گفته شده است یکی از دلایل راه اندازی شبکه تلویزیونی سپاه «ارتقای ارزش های اسلامی و انقلابی» است و قرار است برنامه های آن ابتدا با روزی ٤ ساعت و با تمرکز ویژه بر «دفاع مقدس»، «انقلاب اسلامی» و «بیداری اسلامی» تولید و پخش شوند.
این گزارش از قول کارشناس خود نوشت: راه اندازی یک شبکه جدید برای مطرح شدن دیدگاه های سپاه و زیر چتر صدا و سیمای دولت جمهوری اسلامی راهی برای باز شدن فضای گفتگو و به قضاوت گذاشته شدن دیدگاه های پشت این رسانه جدید می باشد.




این گزارش نتیجه می گیرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یکی از متمول ترین نهادها و موسسات ایران محسوب می شود تنها نهاد نظامی ایران است که برای ترویج دیدگاه ها، پروژه ها و اهداف خود ده ها تارنما، خبرگزاری و نشریه در اختیار دارد.
روند سپاه هراسی طی هفته جاری در آمریکا شدت گرفته و سریال آمریکایی هوملند که پیشتر سپاه پاسداران را عامل انفجار مقر سیا معرفی کرده بود، به نمایش ترور یکی از فرماندهان سپاه توسط نیروهای آمریکایی پرداخت.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۱
حسین قائمیان

نظرات  (۲)

کی میشه اینا دست از دخالت تو کار ما بردارند؟ خدا میدونه!
خوبه خدا ما رو آفرید وگرنه حوصلشون سر میرفت، دیگه کشوری سوژه سازتر از ما پیدا نمیکردند.
خدایا این مملکت رو خودت از شر بدخواهانمان حفظ کن.
پاسخ:
"این توطئه‌ها ادامه پیدا خواهد کرد، تا یک مقطعی؛ آن مقطع عبارت است از اقتدار همه‌جانبه‌ی کشور که این، کارِ شما دانشجوها، کارِ شما نسل جوان است. آن وقتی که توانستید کشور را به اقتدار علمی و به اقتدار اقتصادی برسانید و آن وقتی که توانستید عزت علمی را برای کشور فراهم کنید، آن روز البته توطئه‌ها کم خواهد شد؛ مأیوس خواهند شد. تا وقتی به آن نقطه نرسیده‌ایم، منتظر توطئه‌ها باید بود و آماده‌ی مقابله‌ی با این توطئه‌ها باید بود. "
مقام معظم رهبری

فقط اینجا حرف امام رو باید گفت:

 

"آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند".

 

موفق باشید.

پاسخ:
ان شاالله مسئولین ما هم زود تر به این حرف باور قلبی پیدا کنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی