مستــــنادر

گروه مستند شهید نادر مهدوی . دانشگاه صنعتی مالک اشتر

مستــــنادر

گروه مستند شهید نادر مهدوی . دانشگاه صنعتی مالک اشتر

عزاداری غریب مدینه

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۲۷ ب.ظ

مراسم شب شهادت امام حسن مجتبی (ع) در "حسینیه شهدا"ی دانشگاه مالک اشتر برگزار شد.

این کلیپی 5 دقیقه ای از حال و هوای خوش هیئت در روضه "ابن الزهرا(س)" است.




موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۰
حسین قائمیان

نظرات  (۳)

تشنه ام تشنه ز پا تا سر من می سوزد

کار زهر است که بال و پر من می سوزد

بس که در سینه ی خود شعله ی ماتم دارم

از دم و بازدمم بستر من می سوزد

باز هم روی لبم قصه ی مادر گل کرد

باز هم در نظرم مادر من می سوزد

بر لبم روضه ی «لایوم کیوم العاشور»

عالم از زمزمه ی آخر من می سوزد

چشم وا کردم و دیدم که به صحرای غمی

خیمه هایی است که دور و بر من می سوزد

دختری می دود و روی لبش این آواست:

عمه دریاب مرا معجر من می سوزد

حجله ای زیر سم اسب بنا شد دیدم

با تن له شده نیلوفر من می سوزد

در سراشیبی گودال در آغوش حسین

تن بی دست گل پرپر من می سوزد

آخرین زمزمه از تشنه ی گودال آمد:

قطره ای آب -خدا- حنجر من می سوزد

آن طرف غارت پیراهن و خُود و نعلین

این طرف لطمه زنان خواهر من می سوزد

پاسخ:
یا حسن ابن علی ادرکنا
بالای خط دفتر مشقم نوشته ام ... نابرده رنج به من گنج داد حسین(علیه السلام) .
پاسخ:
صلی الله علی الباکین علی الحسین
This also works on mint 13, though the desktop manager mdm do#s7&e821n;t appear to play nicely with this auth. the tty logins for root worked though my regular account didn’t .Thanks for your work on this!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی