مستــــنادر

گروه مستند شهید نادر مهدوی . دانشگاه صنعتی مالک اشتر

مستــــنادر

گروه مستند شهید نادر مهدوی . دانشگاه صنعتی مالک اشتر

ایران با تعطیلی « افق‌نو » دوستان ۳۰ سال گذشته خود را از دست می‌دهد



رئیس یکی از احزاب آلمانی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور ایران با انتقاد از تعطیلی جشنواره ضدصهیونیستی « افق‌نو » نوشت : حقیقت تلخی که وجود دارد این است که ایران در قبال به دست آوردن تعهد تعداد کمی کشور ، دوستی‌هایی را که طی سال‌های گذشته به دست آورده ، به راحتی از دست می‌‌دهد .

به گزارش مشرق ، « کریستفر هورستل » ، یکی از میهمانان ویژه جشنواره « افق نو » و رئیس حزب « مرکز جدید » در نامه‌ای سرگشاده درباره کاستی‌های موجود در وزارت امور خارجه ایران و کم‌لطفی‌ دولت جدید نسبت به کنفرانس « افق نو » ، خطاب به « حسن روحانی » ، ریاست‌جمهوری کشورمان نوشت : تعدادی از دشمنان قدیمی ایران تاحدودی در وضعیت بدی قرار گرفتند ، آنچنان‌که مستقیما به پای میز مذاکره آمدند . آن‌ها پس از انجام مذاکرات احساس امنیت می‌کنند زیرا به نظر می‌رسد که ایران با آن گام‌های نخست مثبتی که نسبت به آن‌ها برداشت ، نشان داد که دیگر در بهترین وضعیت قرار ندارد .آنچه کشورهای غربی به طور آشکار به دنبال آن هستند ، رسیدن به مجموعه‌ای جدید از تعهدات بحث‌برانگیز در رابطه با برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران است . ولی اکنون آن‌ها فراتر رفته‌اند : آن‌ها به دنبال متوقف کردن کامل غنی‌سازی اورانیم و دسترسی کامل به خواسته‌هایشان هستند که بخشی از رفتارهای‌ غیرتمندانه همیشگی‌شان است ، آن‌ها اسلحه حمل می‌کنند و مذاکرات را به سبک گانگستری خود ضمانت می‌کنند ، آن‌ها به دنبال صدمه زدن به پول رایج ایران و تجارت جهانی این کشورند و به طور همزمان با قلدری ، تهدید و حتی ترور ، دیگر کشور‌ها را نیز به خود هم سو خواهند کرد . هیچ‌کدام از این مذاکرات ، کمپانی‌های آمریکایی را از شکستن توافقات خود با ایران بازنمی‌دارد ، در نتیجه کمپانی‌های رقیب نیز از کشورهای ضعیف‌تر کناره می‌گیرند . پیش از این در گذشته ، ایران صد‌ها بار متعهد شده و به دور از هرگونه نگرانی ، به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اجازه هرگونه بازرسی در تجهیزات نظامی خود را داده است و همچنین اطلاعات مربوط به دانشمندان خود را در اختیار آن‌ها قرار داده در حالی‌که بعد‌ها شاهد آن بودیم که این دانشمندان به طرز ظالمانه‌ای ، توسط قاتلان حرفه‌ای تحت حمایت سرویس‌های جاسوسی در خیابان‌های ایران به قتل رسیدند .


لینک کامل خبر

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۹
حسین رفاهی فرد

نظرات  (۲)

دشمنان ایران بدانند که هر زمان که رهبرمان لب تر کنند جانمان را در راه دفاع از نه تنها شرف و عزت کشورمان بلکه در دفاع از هر مظلومی در هر نقطه ای از جهان فدا خواهیم کرد و سیاست مداران سازش گر را یکبار برای همیشه از صحنه سیاسی حذف خواهیم کرد، مرگ بر خنده هایی که عزت ایرانی مسلمان را زیر پایش له میکند.
ادرکنی یا صاحب الزمان .
پاسخ:
هیهات منا الذلة.
ح.ق
"همه بدانند که امروز دشمنان جمهوری اسلامی از بر کندن این بنیان مستحکم احساس عجز می کنند سعی شان این است که به وسایل گوناگون به دست خود کسانی که تو این انقلاب بودند وهستند از این محتوا ذره  ذره بکنند . جمهوری اسلامی اسمش جمهوری اسلامی باشد اسمش نظام انقلابی باشد اما از محتوای اسلام  از محتوای انقللاب در ان خبری نباشد. " مقام معظم رهبری ۲۸/۱۱/۱۳۸۷
پاسخ:
بهتر است متن که می گذاریم قسمت نتیجه گیری اش را هم بگذاریم:
در ادامه ایشان می فرمایند:"
وظیفه ى من، وظیفه ى شما این است که از محتواى انقلابى، از اصول با ارزشِ انقلاب دفاع کنیم و نگذاریم این مبانى با ارزش و این ارزشهاى والا نادیده گرفته بشود؛ این وظیفه ى ماست."

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی