مستــــنادر

گروه مستند شهید نادر مهدوی . دانشگاه صنعتی مالک اشتر

مستــــنادر

گروه مستند شهید نادر مهدوی . دانشگاه صنعتی مالک اشتر

به مناسبت ۱۶ آذر ، روز دانشجو

يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۰ ق.ظ

صداقت آمریکایی



کلیپ « صداقت آمریکایی » با محوریت تاریخچه روابط ایران و آمریکا برای نخستین بار از سوی موسسه فرهنگی - رسانه‌ای اوج منتشر شد . چندی پیش هم قسمت اول این کلیپ منتشر و پخش شده بود که کلیپ پیش رو مجموعه کامل این کلیپ است که در ادامه برای دانلود قرار داده شده است

پیش از این نیز نام « صداقت آمریکایی » بر سر نصب تابلوهایی در شهر تهران بر سر زبان‌ها افتاد که با اعتراض تیم رسانه‌ای منتسب به دولت روبرو شد و در ادامه نیز شخصیت‌های سیاسی حامی دولت به انتقاد از این تابلوها پرداختند که در نهایت از سطح شهر نیز جمع‌آوری شد .


دانلود 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۷
حسین رفاهی فرد

نظرات  (۴)

فوق العاده بود باید به سازندگان این گونه مجموعه ها خدا قوت گفت، دل شیر دارند و اراده آهنین.
به امید روزی که حقایق همچون خورشید بر همگان بتابد.
پاسخ:
ان شاالله.
خدا یا توفیقمان ده که ما هم بتوانیم در این مسیر مهم گامی بزرگ برداریم.
آمین.

ح.ق

سلام،  به خاطر حسن انتخابتون تبریک می گم و تشکر میکنم. پخش کلیپ هایی با این مضمون با توجه به شرایط فعلی جامعه خیلی لازمه.

پاسخ:
خدا را به خاطر حسن توجه شما شاکریم.
اگر شما هم کلیپی دیدید که پخشش مناسب بود به ما معرفی کنید.
ح.ق

با عرض سلام

من که نرسیدم این کلیپ زیبا رو ببینم،اینقد دوستان گفتند عالی بود که با تمام خستگیم نشستم و دانلودش کردم  ودیدم و با نظر دوستان هم خیلی موافقم( دست مریضاد)

ویه پیشنهاد:آقایون محترم مستنادر،شما هاکه تو جو آقایون هستین (خوابگاه) خیلی بهتر دغدغه های فکریشونو میدونین،اگه یه مستند در این رابطه تهیه وپخش کنید به نظرمن بهتر میتونید نیرو جذب کنید چون احساس میکنن جایی هست که به دغدغه هاشون احترام گذاشته شده وبه فکر هستن.

پاسخ:
الحمد لله.
پیشنهاد خوبیه.ان شاالله انجام میدهیم.
شما هم متقابلا در مورد خواهران می توانید همچین فعالیت هایی انجام بدهید.
در انتخاب قالبش هم مختارید.یک وقت با یک کلیپ می توان پیام را رساند.یک وقت با یک داستان و یک وقت با یک کاریکاتور...
شما که الحمدلله دغدغه ی کار فرهنگی دارید باید سعی کنید دیگران را هم جذب کنید.
ح.ق
" جمهورى اسلامى هیچ رودربایستى با هیچ دولتى ندارد؛ لیکن دولتى که دستش از منابع عظیم مالى و انسانى کشور قطع شده بود و هرچه توانست توطئه کرد، دولت آمریکا بود. سى سال دولت آمریکا علیه نظام جمهورى اسلامى و علیه ملت ایران توطئه کرده، ضربه زده، تدابیر گوناگون اندیشیده؛ هر کار توانسته کرده. اگر شما فکر کنید یک کارى بود که آمریکائى‌ها میتوانستند بکنند و نکردند، بدانید که چنین چیزى نیست؛ هر کار ممکن بوده، کرده‌اند.
 گاهى هم حرفهاى به‌ظاهر آشتى‌جویانه‌اى در این مدت زدند؛ اما هر وقت که لبخندى به روى مسئولین جمهورى اسلامى زدند، وقتى دقت کردیم، دیدیم خنجرى در پشت سرشان مخفى کرده‌اند؛ از تهدید دست برنداشته‌اند؛ نیتشان عوض نشده است. خنده‌ى تاکتیکى، لبخند و روى خوش تاکتیکى، فقط بچه‌ها و کودکان را فریب میدهد. یک ملت بزرگ با این تجربه، و مسئولین برگزیده‌ى یک چنین ملتى، اگر فریب بخورند، خیلى باید ساده‌لوح باشند؛ یا باید ساده‌لوح باشند، یا باید غرق در هوى‌ و هوس باشند؛ دنبال زندگى راحت و خوش و همراه با عافیت باشند؛ بخواهند با دشمن بسازند. والّا اگر مسئولین کشور باهوش باشند، دقیق باشند، مجرب باشند، پخته باشند، دل در گرو منافع ملت با همه‌ى وجود داشته باشند، گول لبخند را نمیخورند.
صورت قضیه این است که بیائید مذاکره کنیم؛ اما در کنار مذاکره، تهدید؛ که اگر مذاکره به این نتیجه‌ى مطلوب نرسد، پس چنین و چنان! این شد مذاکره؟! این همان رابطه‌ى گرگ و میش است که امام گفت: رابطه‌ى گرگ و میش را ما نمیخواهیم. بیائید بنشینید با ما سر میز، مذاکره کنید بر سر فلان موضوع؛ مثلاً بر سر موضوع هسته‌اى، لیکن شرطش این است که این مذاکره، به فلان نتیجه‌ى معین برسد! مثلاً دست برداشتنِ کشور از فعالیت هسته‌اى، اگر به این نتیجه نرسد، پس چنین و چنان؛ تهدید".
بیانات‌ در دیدار دانش‌آموزان در آستانه 13 آبان‌ 88
پاسخ:
خیلی صحبت های سنگینی بود.
این حرف ها ما را می سوزاند.
اما نباید ساکت بنشینیم و باید کار کنیم.
شما می توانید فیلم این بیانات را پیدا کنید و برای ما بفرستید؟
ح.ق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی