مستــــنادر

گروه مستند شهید نادر مهدوی . دانشگاه صنعتی مالک اشتر

مستــــنادر

گروه مستند شهید نادر مهدوی . دانشگاه صنعتی مالک اشتر

از مشهد الرضا برایتان می نویسم

شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۲ ق.ظ
خدمت همه بزرگواران سلام عرض می کنم.
توفیق رفیق گشت و زائر کوی رئوف شدم.
نائب الزیاره همه تان هستم.

از آنجا که برای کار مستنادر به نویسندگی نیاز داریم دست به قلم شدم تا فتح بابی باشد برای استفاده از قلم شما.
برای همین سفرنامه ای ناقص و پر اشکال می نویسم تا رفته رفته در این راه پیشرفت حاصل گردد.
ان شالله کلیپی نیز از سفرم خواهم ساخت که خدمتتان تقدیم خواهد شد.

قسمت اول

چهارشنبه ساعت یک  ربع به یازده است.حرکت من از دانشگاه به قم.حدودا ساعت  سه بعد از ظهر  به قم می رسم.دیرمان شده است اما من نمی خواهم زیارت حضرت معصومه را قبل از زیارت برادر از دست بدهم.از کنار مسجد اعظم وارد حرم می شوم.حسش شبیه مسجد گوهر شاد است کنار حرم برادر.قبل از ورود اجازه می گیرم.شنیده ام اگر گوشه چشمت هنگام اذن تر شد یعنی رخصت داده اند.

گویا بدون اجازه وارد شده ام.خانم جان مرا ببخش...

بالای سر ، روبه قبله شروع می کنم: سلام بر شما ای پدر همه ی ما  که برگزیده ی خدا شده ای.

دلم آرام   می گیرد آخر پدر ما  نمونه عینی پذیرش توبه از خداست.

می گذرد ناگهان پیامبر و اهل بیتش را حاضر و مقیم حرم می یابم.به من خرده نگیرید ، از پیامبر به بعد ضمیر ها  تغییر می کند.از غایب به حاضر...

می دانی چرا ؟ چون قم عش آل محمد(ص)  است.

می گذرد ...

سلام بر شما ای حسن جان پسر  علی (ع) (السلام علیک یا حسن ابن علی (ع) )

سلام بر ...

پس شمایش کو؟!!!

چرا دوباره ضمیر تغییر کرد؟

السلام علی الوصی من بعده

کجایی  وصیت شده ی بعدی؟

می گذرم... این کار همیشه من است... اگر به همین راحتی نمی گذشتم که ...

می روم کنار آن پنجره .بهشت را از این پنجره می توان احساس کرد.

آهان ، اینجاست ، هشتمین در فردوس را می گویم.

یا فاطمة المعصومه اشفعی لنا فی الجنة

راستی انشاالله سلامتان را به برادر می رسانم.

گویا  دوری از برادر خیلی سخت است.اینجا نگذاشتند خواهر به برادر برسد اما جای دیگر برعکس...

می گذرم ...

می روم سر قرار . روی مقبره اش شیشه ای انداختند .دقت که می کنم زیر ششه را بخار گرفته است.عجب تر و تازه است بهشت.حکاکی زیبایی است :العبد.

 و من می گذرم...

پایان قسمت اول .

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۶
حسین قائمیان

نظرات  (۲)

باسلام

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

زیارت قبول

خوشا به سعادتتان،کاش امام رضا.............

پاسخ:
و علیکم السلام و رحمة الله
قبول حق ان شاالله.
خیلی عالی بود.از طرف همه بچه ها سلام رسوندم.
ولا تجعل الله آخر العهد منی لزیارتکم.
سلام زیارتتون قبول خوشا به سعادتتان.
سفرنامه شما منو به این فکر انداخت که مستندی در مورد شفا یافتگان بارگاه ملکوتی امام رضا پخش شود و البته یه مستند دیگه هم هست که در مورد شفا یافتن یک پسر سنی بوسیله شخص امام زمان است که بعدا بوسیله عده ای خدا نشناس شهید میشود و در حرم امام رضا دفن میشود متاسفانه اسم این مستند خاطرم نیست شاید دوستان دیده باشند.
پاسخ:
و علیکم السلام
تقبل الله.
اگر کسی اسم مستند رو میدونه بگه .چون شهادت امام رئوف نزدیکه .می شه این رو پخش کرد.
یا علی ابن موسی الرضا المرتضی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی