مستــــنادر

گروه مستند شهید نادر مهدوی . دانشگاه صنعتی مالک اشتر

مستــــنادر

گروه مستند شهید نادر مهدوی . دانشگاه صنعتی مالک اشتر

اکران مستند آذرخش و انقلاب در خیابان روزولت به مناسبت روز دانشجو

یکشنبه 92/9/17 ، ساعت 19 ، سالن آمفی تئاتر نبوی منش



ستاد اکران جشنواره ی مردمی فیلم عمار با همکاری گروه مستنادر به مناسبت روز دانشجو مستند آذرخش و انقلاب در خیابان روزولت را اکران می کند . این دو مستند هر دو در قالب جشنواره ی عمار هستند ، آذرخش در جشنواره ی دوم و انقلاب در خیابان روزولت ، محصولی از سفیرفیلم ، در جشنواره ی سوم عمار شرکت کرده اند .


آذرخش، روایت 16 آذر از نگاه شاهدان عینی



این مستند به بررسی زوایای مختلف حوادث روز ۱۶ آذر می‌پردازد . در این روز نیکسون معاون رئیس جمهور آمریکا ( آیزنهاور ) راهی ایران می‌شود . در حقیقت او می‌آمد تا نتیجه سرمایه‌گذاری بیست و یک میلیون دلاری را که سازمان جاسوسی آمریکا ( سیا ) در راه کودتا و سرنگونی دولت دکتر مصدق هزینه کرده بود ، از نزدیک مشاهده کند ، که با مخالفت دانشجویان مواجه می‌گردد .

مستند « آذرخش » به سفارش دفتر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی توسط سیامک مختاری تولید شده و برنده ی فانوس بلورین دومین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در بخش تاریخ انقلاب اسلامی بوده است .

دانلود تیزر


 انقلاب در خیابان روزولت



مستند نیمه بلند و انگلیسی زبان " "Revolution on Roosevelt stمحصولی است از گروه ارزشی سفیرفیلم  .

« انقلاب در خیابان روزولت » داستان مقدمات و پیامدهای واقعه ی سرنوشت سازی است که صبح ۱۳ آبان سال ۵۹ در خیابان روزولت سابق تهران رقم زده شد و دو دوره جنگ سرد را به هم پیوند داد .

دانلود تیزر

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۶
حسین رفاهی فرد

نظرات  (۲)

۱۷ آذر ۹۲ ، ۱۳:۰۰ حسین رفاهی فرد

مستنادر می ماند  

امروز و دیروز شاهد این بودیم که با تمام تلاش و تاکید عوامل مستنادر ، تیزر مستند های آذرخش و انقلاب در خیابان روزولت  در مسجد رسول اکرم پخش نشد .

وعده ی ما امشب ساعت 19 سالن آمفی تئاتر نبوی منش

پاسخ:
توکل بر خدا .
ان شاالله روز به روز کار پیشرفت کند  و از مشکلات کاسته شود.
برخى به تاریخ با نظر تردید مى‏نگرند، براى آن ارزش علمى قائل نیستند و آن را مانند شعری مى‏دانند که بر اساس نیاز، هدف، ذوق و تخیل شاعر سروده مى‏شود نه بر اساس واقعیّتها و عینیّتها. تا جایى که مى‏گویند: «تاریخ هیچ چیز نیست جُز دروغهایى مورد اتّفاق همه.» در واقع اشخاص مختلف وقتی به حوادث و پیشامدها می نگرند آنها را یکسان نمی بینند در واقع اگر دل عبرت بین نباشد دیده نیز عبرت بین نمی گردد.
هان ای دل عبرت بین از دیده عبر کن هان
ایوان مدائن را آیینه عبرت دان.
پاسخ:
می گویند تاریخ همیشه تکرار می شود.
اما ما باید از آن عبرت بگیریم و نگذاریم تاریخ تکرار شود بلکه باید یکسره به سمت تعالی حرکت کند.
ح.ق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی