مستــــنادر

گروه مستند شهید نادر مهدوی . دانشگاه صنعتی مالک اشتر

مستــــنادر

گروه مستند شهید نادر مهدوی . دانشگاه صنعتی مالک اشتر

دعوت به نقد

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۰۱ ق.ظ

بدین وسیله با تشکر از تمام افرادی که در مراسم دوشنبه شب حاضر بودند دعوت میکنیم یک گزارش منتقدانه از این مراسم نوشته و به ما ایمیل کنند تا ما هم با نام ایشان در وبلاگ قرار دهیم.

ایمیل ما : mostanader@chmail.ir

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۳
حسین قائمیان

نظرات  (۴)

با سلام و خسته نباشید.
اولا خدا قوت ،از اون جایی که هیچ کاری بدون نقد نیست پس...
برامون جالب بود که چرا از بین حدودا هزار تا پسر خوابگاهی بغیر از بچه های عمار، تا اونجایی که ما دیدیم فقط 6نفر بودند که در جلسه حضور داشتند و جالب تر اینکه آقای مجری فرمودند می خواستیم جلسه خیلی عمومی نباشه، حالا سوال اینجاست که چرا؟؟؟؟
آخه هدف به این بزرگی باید اینجوری استقبال بشه! مثلا اگه سایرین میومدن چی میشد؟ بهرحال از ما گفتن بود.
پاسخ:
سلام علیکم 
از نقد منصفانه تون خیلی ممنونم.
انتقاد کاملا به جاست.
ان شاالله در برنامه آینده بتوانیم حق مطلب را ادا کنیم.
با سلام. به عنوان اولین برنامه ای که از صفر تا صدش دانشجویی بود (خصوصا سخنران) میشه گفت واقعا عالی بود و بنده از طرف ستاد عمار و دبیرخانه به دوستان فعال در گروه مستند خسته نباشید میگم،و این رویه باید حفظ بشه.

اما همونطور که "بانو" اشاره کردن نواقص هم در کار کم نبود.اما در مورد خصوصی بودن جلسه ، نظر بنده همون چیزیه که درمورد اکران خوابگاهی گفتم. دوستان فقط خودشون رو نبینن.جلسه ای که صرفا بحث رسانه ای درش انجام میگیره برای کسی که اینکاره نیس کسالت آوره ، خصوصا اگه صفر تا صدش هم دانشجویی باشه. برای شروع همین جلسات خصوصی مناسبه اما همونطور که در عرایضم در مراسم و همینطور در یکی از نظرات در مورد تبلیغ اشاره کردم ، باید از طریق چهره به چهره به تعداد افراد اضافه کرد. اینکه جلسه در سالن نبوی برگزار بشه خوبه ، اما عالی اینه که تمام افرادی که وارد جلسه میشن از یه جنس باشن و دغدغه داشته باشن.

شرمنده قدری طولانی و خسته کننده شد. یا علی












پاسخ:
سخنران عالی بود؟ منظورت سخنرانی خودته؟
من دیگه حرفی ندارم.
به نظر من دغدغه داشتن خوبه اما دغدغه ایجاد کردن هم مهمه، همه از بدو تولد که دغدغه ندارن وقتی به دیگران بها بدی بهمون بها میدن وقتی میگیم چلسه خصوصیه خیلیا خودشون رو میکشن کنار حتی ممکنه بعدا هم جذبشون سختر بشه. 
پاسخ:
تقریبا می شه گفت هدف اصلی جلسه ، ایجاد دغدغه بود.که اگه تعداد بالاتر بود بهتر بود.
من فکر می کنم خیلی ها هم دوس داشتن بیان .یعنی اونشب چند نفر از من پرسیدند تالار اندیشه چه خبره.یعنی براشون جذاب بود .ان شاالله برای کار های بعدی جذب و تبلیغات رو تقویت می کنیم.

سلام، خسته نباشید. برنامه ای که اجرا شد واقعا خوب بود، از همه دست اندرکاران تشکر می کنم.

اما نقد مراسم...

دلیل بعضی از ضعف ها عدم تجربه کافی در اجرای چنین مراسمیه که کاملا طبیعیه، ولی...

در تایید "بانو" باید بگم حضور بی رنگ آقایون تویه مراسم قابل توجیه نیست مخصوصا وقتی که مراسم شعار رسانه کافی نیست رو یدک می کشه!

در رد صحبت های arn باید بگم که مسئله رسانه اصلا کسل کننده نیست و دانشجو بودن تمام عوامل به جذابیت مراسم اضافه میکنه، در ثانی باید با جلسات عمومی شروع کرد تا به طور صحیح افراد دغدغه مند شناسایی بشن  و قضاوت ظاهری در مورد افراد نداشته باشیم. در انتها باید بگم که هدف باید جذب همه افراد با همه سلایق باشه! 

پاسخ:
راهکار جذب افراد ارائه دهید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی