مستــــنادر

گروه مستند شهید نادر مهدوی . دانشگاه صنعتی مالک اشتر

مستــــنادر

گروه مستند شهید نادر مهدوی . دانشگاه صنعتی مالک اشتر

گزارش اکران دومین مستند: فریب های اوباما

سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۰۳ ق.ظ

سلام  دوستان

ببخشید دیشب نتونستم مطالب رو منتشر کنم.

از نظر گرانقدری که گفته بودن حتما جمعیت انقدر زیاد بوده که تو کادر جانشده و سیاست بازی کردیم که عکس نذاشتیم هم تشکر می کنم.

منتظر طوفان انتقادات همگان هستیم چرا که پیشرفت در فهم اشکالاته.


مستند دیشب مستند بسیار پر مفهوم و پراطلاعاتی از الکس جونز بود ولی مشکل بزرگش طولانی بودن اون بود که بهتر بود دو قسمتی بشه.

ولی از دوستانی که تا پایان مستند پای اون نشستن تشکر می کنم و معلوم می شه واقعا مستند بین هستن.

آخر دیدن مستند با دیدن که یک فیلم جذاب متفاوته .یعنی لزوما مستند ها جذاب نیستن ولی بهتره جذاب باشن.البته به نظرم مستند دیشب از لحاظ جذابیت هم خوب بود.مخصوصا قسمتی که الکس داخل هتلی رفته بود که قرار بود نشست مخفی بیلدربرگ اونجا برگزار بشه.

 

دوستانننننننننننننننن نظرررررررررررر!


اینم از عکس ها!                               


بقیه در ادامه مطلب:



ان شاالله هر هفته بهتر از هفته قبل!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۲
حسین قائمیان

نظرات  (۲)

۱۲ آذر ۹۲ ، ۱۷:۵۵ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کاری که انجام میدید خیلی قشنگه فقط اینکه اکثرا هدف پخش این مستندها رو نمی دونن اگه بشه قبل از پخش در مورد خود مستند و اینکه درباره چه موضوعیه تبلیغ بشه حداقلش اینکه که شخص با یک پیش زمینه ذهنی میاد ببینه. مثلا  در مورد مستند مردی با آرزوهای دوربرد اگه توی تبلیغش از واژه های "پدر موشکی ایران" یا حالا هر چیز جذاب دیگه ای استفاده شده بود شاید افراد بیشتری رو جذب میکرد.
یه نظر دیگه هم دارم اونم اینه که  یه کلیپ از بخشهایی از مستندایی که تا بحال پخش کردید و یا در آینده قرار پخش بشن تهیه کنید(البته از نوع جذابش) و در همون کلیپ یه توضیح مختصر درباره هدفتون بدید و در یه مراسم شلوغ مثل روز دانشجو پخش کنید خیلی خوب میشه.
پاسخ:
یعنی برای تبلیغ مستند ها فقط اسم مستند رو روی پوستر نزنیم.ایده ی خوبیه انشاالله از تبلیغ بعدی اینکار را انجام خواهیم داد...
کلیپ هم فکر خوبیست.ان شاالله انجام می دهیم.فقط اگر دوست دارید می تونید به عنوان اولین همکاری سناریوی این کلیپ رو بنویسید و برامون بفرستید.
اسم سناریو شاید بزرگ باشه اما چیز سختی نیست.
مثلا می تونید بنویسید آغاز کلیپ به این صورت باشد که یک تکه از سخنرانی آقای پناهیان در مورد رسانه که "دشمن کار می کند و ما باید مقابله کنیم" باشد.بعد یک صحنه از مستند های ضد ایرانی بعد یک مستند ضد آمریکایی و از پرده سینما دوربین عقب می آید و نشان می دهد که آن مستند در دانشگاه ما در حال پخش است.و...
این فقط یه مثال ناقص بود (لطفا پست "توضیحی در مورد نویسندگی "رو بخونید.فقط خوبه که کار متفاوت باشه.

اگه می تونید ،یا علی...
۱۳ آذر ۹۲ ، ۰۹:۳۲ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با سلام 
از پیشنهادتون خوشم اومد میتونم تقریبا با زمان بندی این سناریو رو برایتان بنویسم فقط اینکه به چند تا از مستندهایی که تا الان پخش شده نیاز دارم و البته اون سخنرانی آقای پناهیان، اگه میشه امکان دانلودشان را فراهم کنید.ممنون
پاسخ:
علیکم السلام
تا کنون در قالب مستنادر دو مستند پخش شده است.
1.مردی با آرزوهای دور برد : برای دانلود به این صفحه بروید.
2.فریب های اوباما : که فایل دانلودش در اینترنت موجوده اما احتمالا دانلود کردنش مشکل شرعی داره.سی دیش رو میتونیم بهتون بدیم.فقط من از روی علامت سوال نمیتونم هویتتون رو بفهمم.اگر برادرید که آدرس بدید ما به شما سی دی رو می رسونیم.اگر هم خواهر هستید بگید سی دی رو بگذاریم نگهبانی و شما از اونجا بردارید.
سخنرانی آقای پناهیان رو هم از اینجا دانلود کنید.
از کلیپ های دیگر هم میتونید استفاده کنید.برای دانلود کلیپ های فاخر به سایت هایی که در قسمت پیوند ما قرار دارند مراجعه کنید.
می تونید ایده هایی هم بدید که ما خودمون فیلم برداریش کنیم.
در ضمن میتونید سری هم به سایت ستاد اکران عمار شاهین شهر بزنید و از کلیپ های اونجا هم استفاده کنید.
یا علی مدد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی