مستــــنادر

گروه مستند شهید نادر مهدوی . دانشگاه صنعتی مالک اشتر

مستــــنادر

گروه مستند شهید نادر مهدوی . دانشگاه صنعتی مالک اشتر

فوتوصلوات "لب مرز" 3

جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۱۱ ق.ظ
آخرین لحظه ها

چ مثل ...


حسین ...


چزابه


عجب طلائیه


نشستن پای حرف شهدا


هیئت سرپایی کنار اروند ...
اینجا چقدر شمیم زهرا(ِس) پیچیده است...


فریاد خفته پشت خار و خاشاک


نگذاریم حرف آقا روی تابلو بماند


به بهشت نگریستن و نگریستن!





حرف آخر.


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۲
حسین قائمیان

نظرات  (۴)

 هم قد گلوله توپ بود
گفتم: چه جوری اومدی اینجا؟
گفت: با التماس!
گفتم :چه جوری گلوله رو بلند می کنی میاری؟
گفت :با التماس!
به شوخی گفتم، می دونی آدم چه جوری شهید میشه؟
لبخندی زد و گفت: با التماس!

تکه های بدنش رو که جمع کردن فهمیدن چقدر التماس کرده...

"دلم برای اون سرزمین بخصوص فتح المبین خیلی تنگه ان شالله قسمت بشه دوباره"

پاسخ:
خدایا
 التماس.
اسم فتح المبین اومد حالم دگرگون شد. امسال برای اولین بار اونجا رفتم، فوق العاده بود کاش بازم قسمت بشه برم. 
کار زیبا و تاثیر گذاری بود مخصوصا عکس مربوط به طلائیه، خدا خیرتون بده.
در پناه حق.
پاسخ:
سلامت باشید.
جایی که آدم برای اولین بار میره یه تاثیر دیگه ای روش میذاره.
منم امسال برای اولین بار دوکوهه رفتم.
واقعا عالی بود.
حضور شهدا رو می شد احساس کرد.
یا حق

با کاروان راهیان بهر زیارت آمدم
از قصد دیدار جنوب بهر عبادت آمدم

ای مقتدا نظاره کن از راه دوری آمدم
پاسدار و بسیجی ام بهر صبوری آمده ام

من از دیار شهدا از کرمانشاه آمده ام
از وصل روی شهدا من بی امان آمده ام

اولا خدا قوت بخاطر کار زیباتون،یه سوال ؛راستی قضیه ی این فوتو صلواتها چیه؟

پاسخ:
خیلی ممنون برای دلگرمی تون.

در مورد فوتوصلوات : 
در سفرهای مذهبی کاروانی ، معمولا بین مسافران اعلام می کنند که هرکس هر تعدادی می تواند صلوات تقبل کند.
اما فوتوصلوات این طور است که مثلا فردی 50 فوتوصلوات تقبل می کند، و دوربین دستش می گیرد.شروع می کند با هر عکس ، یک صلوات میفرستد.
آن وقت دیگر تو نیستی که سوژه یابی می کنی ، سوژه است که به سراغت می آید.
با امتحان کردن می تونید تاثیرش رو ببینید.
نه فقط در سفر های مذهبی بلکه برای هر کار تاثیر گذاری می شه از اون استفاده کرد.

این ایده در فکه ،قتلگاه شهید آوینی، ایجاد شد. این شهید دست کسایی رو که بخوان کار فرهنگی کنن رو می گیره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی