مستــــنادر

گروه مستند شهید نادر مهدوی . دانشگاه صنعتی مالک اشتر

مستــــنادر

گروه مستند شهید نادر مهدوی . دانشگاه صنعتی مالک اشتر

بازتاب اکران این هفته در سایت جشنواره عمار

پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۱۵ ق.ظ

مراسم یکشنبه ی این هفته ی مستنادر در سایت عمار فیلم انعکاس یافت.

در ادامه می توانید این بازتاب را مشاهده کنید.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۱
حسین قائمیان

نظرات  (۳)

«در این جنگ نرم، شما جوانهاى دانشجو، افسران جوان این جبهه‏اید. نگفتیم سربازان، چون سرباز فقط منتظر است که به او بگویند پیش، برود جلو؛ عقب بیا، بیاید عقب. یعنى سرباز هیچگونه از خودش تصمیم‏گیرى و اراده ندارد و باید هر چه فرمانده میگوید، عمل کند. نگفتیم هم فرماندهانِ طراح قرارگاه‏ها و یگانهاى بزرگ، چون آنها طراحى‏هاى کلان را میکنند. افسر جوان تو صحنه است؛ هم به دستور عمل میکند، هم صحنه را درست مى‏بینید؛ با جسم خود و جان خود صحنه را مى‏آزماید. لذا اینها افسران جوانند؛ دانشجو نقشش این است. حقیقتاً افسران جوان، فکر هم دارند، عمل هم دارند، تو صحنه هم حضور دارند، اوضاع را هم مى‏بینند، در چهارچوب هم کار میکنند.» (بیانات در دیدار اساتید دانشگاه ها، 8 شهریور 1388)
پاسخ:
ما چقدر این مطالبه ی مقام معظم رهبری را محقق کرده ایم؟

کاری که شما شروع کردید، کار ارزنده و تاثیر گذاریه. به نظر من شما واقعا مصداق این بخش از فرمایشات رهبری هستید:"هم به دستور عمل میکند، هم صحنه را درست مى‏بینید". انشالله که تواین راهی که قدم گذاشتید، موفق باشید.

پاسخ:
ان شاالله خدا کمکمان کند.
اولین کاری که باید بکنیم این است که دستورات فرمانده مان را بشناسیم تا بتوانیم عمل کنیم.
هنوز در اول راه هستید به نظر من شما طبق گفته آقا فکر وایده های خوبی دارید و اوضاع و شرایط را هم خوب درک کرده اید اما هنوز در عرصه عمل ضعیف هستید(هم شما و هم ما). وقتی من نمیتونم دوستانم را حتی به دیدن وبلاگتون قانع کنم یعنی در عمل یه جای کار میلنگد البته بازم فکر میکنم زمان همه مسائل را حل می کند.
در پناه حق
پاسخ:
بله.در اول راهیم.
یکی از راه های پیشرفت تذکر و نقد است تا بتوانیم عمل را تقویت کنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی